Apa Buna

12 noiembrie 2018

Cum să promovezi o afacere fără a pierde nervi

Fiecare om de afaceri, mai devreme sau mai târziu, i-a în considerare varianta de promovare a afacerii sale în mediul online. Merită să remarcăm că promovarea online se poate realiza și de sine stătător. Într-o asemenea situație, fără a fi inițiat în domeniu, trebuie fiți gata să studiați un volum mare de informație și în același timp, să fiți permanent la curent cu schimbările care se întâmplă (frecvent) în sfera IT. Asta înseamnă... o groază de timp și risipă de nervi.

Cum promovăm o afacere fără a risipi nervi în zadar?

Răspunsul la această întrebare e destul de evident. Încredințarea acestei sarcini «sâcâitoare» unei echipe de specialiști înalt-calificați, care va putea exploata la maxim cele mai importante instrumente din online-marketing:

  • Analiza competitorilor și strategiile lor în mediul online;
  • Promovarea în motoarele de căutare (SEO);
  • Instrumente de publicitate (pură): publicitate mediatică, banner și contextuală;
  • Promovarea în rețelele de socializare (Facebook, Instagram, Vkotakte, Twitter);
  • E-mail Marketing.

Desigur, pentru cele mai bune rezultate, mereu se recomandă utilizarea întregului «arsenal». Însă, în acest scop, evident este nevoie de posibilități financiare considerabile. Totuși, dacă doriți ca activitatea dvs. comercială să vă aducă venituri stabile, nu economisiți exagerat în Marketing-ul Online. În zilele noastre internetul oferă posibilități excepționale de promovare a oricărui business.

Marketing online fără risipă de nervi — o sarcină pentru specialiști

Fiecare companie serioasă de IT cunoaște pe de rost instrumentele esențiale de online-marketing și pentru care afaceri particulare ele trebuie aplicate. În oficiile unor astfel de agenții lucrează specialiști care avansează pe diverse «linii a frontului» în promovarea afacerilor online.

Cu alte cuvinte, nu merită să pierdeți timp în acele direcții în care afacerea dvs. nu are de câștigat în urma marketing-ului online. O echipă competentă vă poate indica în care direcții particulare trebuie să vă concentrați atenția și investițiile. Fiecare afacere are propriul său specific, de aceea și abordarea marketing-ului (de orice fel) trebuie să fie individuală.

Încredințând specialiștilor promovarea site-ului și implicit, a companiei dvs în mediul online, puteți miza pe rezultate avantajoase din primele săptămâni după efectuarea lucrărilor. Deseori, secretul nu constă în «aplicarea» acestor instrumente dar anume în «modul» cum acestea se raportează la afacerea dvs.

Utilizarea instrumentelor esențiale — rezultate

În urma promovării unui site în motoarele de căutare (SEO), acesta obține cele mai bune poziții (minim top 5) în rezultatele Google sau în alte motoare de căutare, după căutările utilizatorilor care sunt relevante pentru afacerea dvs. Cu siguranță sunteți de acord: majoritatea utilizatorilor «nu știu» că există și a doua pagină în rezultatele Google. Captând cât mai mulți utilizatori (interesați) pe site crește considerabil rata de conversie și în general, popularitatea companiei.

Cât despre instrumentele de publicitate online, acestea au o «acuratețe» excepțională în țintirea clienților potențiali. De altfel, aveți posibilitatea să controlați cheltuielile în timp real — aceasta e o variantă destul de ieftină pentru promovare online.

Promovarea în rețelele de socializare vă permite să creșteți popularitatea afacerii dvs. și încrederea publicului în brandul/produsele/serviciile dvs. Menținerea unui contact permanent cu clienții, postarea ofertelor unice sau realizarea loteriilor — sunt strategii excelente pentru a păstra un public activ. În esență rețelele de socializare contribuie cel mai bine la crearea unei imagini pozitive despre companie.

E-mail marketing-ul — sunt scrisori publicitare care au proprietatea de a «menține fierbinte» baza de clienți sau de a atrage noi cumpărători. Acest instrument funcționează bine atunci când se aplică o abordare individuală pentru fiecare abonat la news-letter-ul site-ului dvs.

Promovare, fără nervi

O echipă profesionistă vă poate ajuta în cele mai diverse sarcini pentru promovarea afacerii dvs în mediul online. Scopurile dvs. devin scopurile echipei angajate. O astfel de colaborare, nu doar va îmbunătăți gradul de recunoaștere a afacerii dvs. dar vă va aduce rezultate reale în plan financiar. Nu economisiți exagerat în «marketing-ul viitorului» - aceste investiții vă vor fi recompensate de zeci de ori datorită rezultatelor obținute.

Studio Webmaster — este o companie IT care, deja de zece ani, se bucură de încrederea oamenilor de afaceri din Republica Moldova. Echipa de specialiști oferă întregul spectru de servicii IT, începând cu crearea site-ului până la integrarea armonioasă a acestuia într-un mediu atât de competitiv — mediul online. Promovați online afacerea dvs. fără a pierde nervi și timp în zadar...

Vizualizări pe parcursul acestei săptămîni: 62 Vizualizări de la publicare: 181
Îmi place

Dacă ați observat o greșeală sau o inexactitate în text anunțați-ne.

Informație de contact

Studio Webmaster — Elaborarea și promovarea site-urilor str. M. Costin, 15/1 Tel.: 022 89-98-01, 022 89-98-02, 022 89-98-03, 022 44-73-07 www.webmaster.md