Apa Buna

3 decembrie 2018

Șablon accesibil pentru site sau totuși, varianta individuală?

Și totuși, fiecare are nevoie de un site. E o situație comună, nu sunteți primul și nici ultimul care are această dilemă. Dar citându-l un pic pe Tolstoi, «primele clătite mereu se coc diferit». Iar atunci când vă confruntați cu o decizie atât de importantă trebuie să țineți cont de două lucruri:

  • suma de sarcini care trebuie rezolvate de site;
  • bugetul care vi-l puteți permite în acest scop.

Un developer și un designer bun lucrează cu orice buget și recomandă volumul necesar de funcții.

Sunt unele soluții pentru un site voluminos și complex, și cu totul altele în cazul unui proiect modest care face primii pași. În ultimul caz, e mai ușor de decis.

Aveți o întreprindere mare: formular de înregistrare, sistem de plată, o structură complexă a catalogului, o rețea imensă de dealeri? Desigur, trebuie să căutați o agenție IT care va intra în esența proiectului dvs. și va crea o sarcină tehnică uriașă și o structură corespunzătoare a site-ului. În primul rând aceste momente trebuie discutate și abia mai apoi culorile, font-urile, și alte sarcini de design.

De asemenea, dezvoltarea unui site de la zero nu poate ocupa o săptămână, două sau chiar trei. Este un proces, destul de complex. Acesta presupune o prelucrare minuțioasă a detaliilor, cercetare, teste corespunzătoare și o mică analiză a concurenților. Ulterior sunt efectuate lucrări cu conținutul, testarea și lansarea finală a site-ului. Toate astea sunt posibile doar angajând o echipă. În asemenea condiții și bugetul e pe măsură.

Deci, în linii generale, dacă afacerea dvs este o bancă, întreprindere, rețea de distribuție sau o organizație ce prestează un spectru larg de servicii – aveți nevoie de un instrument-web complex pentru clienții dvs. În consecință, înmulțiți salariul mediu al unui specialist în IT la o echipă de 4-5 persoane și veți primi aproximativ prețul pentru trei luni de muncă asupra proiectului dvs. - deci, limitele bugetului de care aveți nevoie.

În zilele noastre, multe proiecte mari dispun de site-uri care sunt asamblate în șabloane și acesta nu e un motiv de rușine. De exemplu, site-ul popular Platfor.ma – a fost creat cu ajutorul costructorului-web gratuit «Tilda». Școlile de design, studiourile-web, proiectele sociale – din ce în ce mai mulți înțeleg că în câteva zile se poate crea ușor un site-web care va reprezenta prin câteva funcții de bază o afacere/organizație pe internet. În acest mod puteți economisi bani, forțe și cel mai important – timp. Banii economisiți în consecință vor putea fi folosiți cu brio în scopul de promovare a acestuia. Devreme ce crearea unui site – nu e destinația finală. Acesta trebuie să aibă trafic, în caz contrar își pierde scopul și rațiunea de a fi.

Și, în final, cel mai interesant

E adevărat, cu un pic de deprindere și adaptare la constructorii-web populari, cum ar fi «Wix», «Tilda» sau «WordPress», se poate crea un site, destul de bun, care nici nu seamănă cu șablonul utilizat. Totuși, organizarea blocurilor de conținut, construcția formelor de feedback, alegerea culorilor, și alte momente – sunt sarcini care pot fi efectuate doar de designeri sau programatori la un nivel corespunzător. Într-o asemenea situație, cea mai bună soluție este să aveți încredere în profesioniștii care vor avea o abordare sistematică, utilizând experiența reală și nu preconcepțiile intuitive.

Vizualizări pe parcursul acestei săptămîni: 96 Vizualizări de la publicare: 132
Îmi place

Dacă ați observat o greșeală sau o inexactitate în text anunțați-ne.

Informație de contact

Studio Webmaster — Elaborarea și promovarea site-urilor str. M. Costin, 15/1 Tel.: 022 89-98-01, 022 89-98-02, 022 89-98-03, 022 44-73-07 www.webmaster.md