Apa Buna

14 mai 2018

Cum să scrii pentru SEO de sine stătător?

Au fost vremuri în domeniul SEO, când tot de ce aveai nevoie întradevăr, era să deții «conținut SEO actual» cu o anumită cantitate de cuvinte cheie. Era ușor și simplu însă inutil pe termen lung. Aceste vremuri au trecut demult iar astăzi, a scrie pentru SEO, presupune cu mult mai mult decât scrierea unor simple texte, după anumite formule.

Însă, însușind câteva reguli, ve-ți putea crea conținut acceptabil, atât pentru utilizatori, cît și pentru motoarele de căutare.

Trebuie să începem cu: schimbarea perspectivei

Aveți o afacere. Nu contează care. Și desigur, doriți să povestiți despre ea unui număr cât mai mare de utilizatori pe internet. Pentru a scrie corect pentru SEO, este necesar din start să schimbați punctul de vedere. Trebuie să privim din perspectiva clienților și trebuie să scriem doar despre lucruri care sunt relevante din punctul lor de vedere. Nimic mai mult. Clientul mereu își dorește să vadă concret ceea ce obține, dar nu ceea ce puteți să-i oferiți sau să creați pentru el. În urma unor experimente, mulți specialiști în marketing au început să accentueze importanța adăugării în texte, a unui cuvânt din 6 litere care are o importanță foarte mare pentru public.

Cuvintele cheie

Au existat vremuri specifice când «densitatea cuvintelor cheie» semnifica ceva important pentru conținutul SEO. Putem afirma că asta se considera «cheia» pentru succesul SEO. Astăzi tendința a rămas, dar cu anumite modificări. Merită să atragem atenția la următoarele aspecte:

  • care cuvinte cheie sunt cele mai rentabile?
  • în ce mod ele apar pe pagină?
  • unde anume apar pe o anumită pagină?

Aceste momente influențează foarte mult rezultatul, iar asta a fost demonstrat. Însă, ele nu trebuie să fie neapărat o prioritate. Nu trebuie să uităm că conținutul se creează, în primul rând pentru oameni.

Totuși unele recomandări merită să fie menționate: este important să folosim cuvintele cheie în titlu. Cel puțin: odată în titlu și o dată sau de două ori în cadrul textului.

"Reținerea" vizitatorilor pe site

Timpul pe care îl v-a petrece pe site un eventual vizitator, depinde nu doar de aspectele tehnice și funcționale ale paginii, dar depinde mult de conținut. Nimeni nu v-a dori să citească spațiu acolo unde se subânțelege că este nevoie de text. Listele, subtitlele, punctele marcate — au fost un standard, o lungă perioadă de timp și în prezent, încă sunt utile. Dar se poate merge mai departe de atît. Adăugarea imaginilor, folosirea informației grafice, video și multe altele. Astfel puteți crește șansa ca un eventual vizitator să se rețină mai mult timp pe site, pentru ca în final să se aboneze la noutăți, să realizeze o comandă online, să facă un apel etc.

Puneți întrebări importante și răspundeți la ele

Probabil credeți că știți care întrebări, în mod obișnuit, le pun clienții dvs. Dar deseori se întâmplă că știți doar acele întrebări pe care le doriți ca ei să le pună. Există o diferență clară. De aceea, înțelegerea minuțioasă a cerințelor și preferințelor unui client potențial, vă poate permite să dezvoltați relații comerciale cu mult mai eficiente. Un vizitator care nu v-a găsi pe site-ul dvs, răspunsurile de care are nevoie, ușor v-a părăsi pagina și v-a accesa concurenții dvs.

Acestea sunt cîteva din aspectele cele mai importante, asupra cărora merită să atragem atenția dacă ne decidem să scriem pentru SEO. Și nu uitați: un conținut util, interesant și actual – este garanția unei promovări SEO de succes!

Vizualizări pe parcursul acestei săptămîni: 0 Vizualizări de la publicare: 914
Îmi place

Dacă ați observat o greșeală sau o inexactitate în text anunțați-ne.

Informație de contact

Studio Webmaster — Elaborarea și promovarea site-urilor str. M. Costin, 15/1 Tel.: 022 89-98-01, 022 89-98-02, 022 89-98-03, 022 44-73-07 www.webmaster.md