Apa Buna

21 mai 2018

Content — este cu adevărat, viitorul marketing-ului. 8 cărți geniale

Content-Marketing — marketing-ul de conținut este o abordare strategică direcționată pe crearea și răspândirea conținutului prețios și relevant, pentru atragerea și "păstrarea" unui public concret de consumatori pe piață. Scopul final este creșterea vânzărilor și atragerea unor noi clienți. Pentru a clarifica toate subtilitățile marketing-ului de conținut, vă propunem să faceți cunoștință cu cele mai bune cărți în acest domeniu. Deci, vă prezentăm 8 cărți geniale pentru a dezvolta un Content-Marketing eficient.

1. Jon Wuebben: «Content is Currency: Developing Powerful Content for Web and Mobile»

În această carte autorul divizează trei baze ale unui content-marketing de succes: confort în utilizare, popularitate în motoarele de căutare și conversia vânzărilor. Acesta oferă sfaturi concrete și instrumente de lucru cu fiecare din aceste elemente. Mai mult de atât, autorul povestește despre conținutul pe dispozitivele movile, optimizarea conținutului în rețelele de socializare, podcast-uri, materiale video și email-urile publicitare. Citind această carte ve-ți învăța cum să creați un conținut corespunzător și cum să îl gestionați. Principalul avantaj a cărții lui Jon Wuebben este abordarea generală și minuțioasă a acestei teme. Autorul se oprește la fiecare tip de conținut, începând cu textele pentru site-urile obișnuite, finisând cu podcast-urile și email-urile publicitare. Este o lucrare utilă pentru toți cei, a căror activitate este legată, într-o oarecare măsură de conținutul publicitar: marketologi, copywriteri, reprezentanți ai bussines-ului mic și mijlociu.

2. Michael A. Stelzner: «Launch: How to Quickly Propel Your Business Beyond the Competition»

Michael Stelzner povestește despre crearea unui conținut unic și memorabi, cum să implicați experți în procesul de pregătire a materialelor și cum să utilizați social-media pentru a căștiga respectul și încrederea consumatorilor. Autorul oferă sfaturi prețioase pentru lucrul cu textele, montarea video-urilor și organizarea evenimentelor. Cartea este un manual de instrucțiuni, util pentru cei care își doresc să învețe arta utilizării intrumentelor de content-marketing și cu ajutorul acestora, să câștige încrederea consumatorilor potențiali pe internet. Stelzner accentuează faptul că trebuie să creăm un mesaj de ajutor pentru oameni, fiindcă esența unei strategii de marketing eficiente constă în propunerea ajutorului corespunzător pentru nevoile și necesitățile consumatorilor. Doar în așa caz, aceștia se adresează la dvs pentru a primi o soluție. Autorul consideră că este o exagerare placatele strălucitoare: "Cumpărați chiar acum". Fiindcă consumatorii de mult nu mai au încredere în ele, menționează Stelzner. Este o lucrare foarte utilă pentru începătorii în internet-marketing cât și pentru copywriteri. De asemenea, citind această carte fiecare reprezentat al bussines-ului pe internet v-a putea să-și plaseze prioritățile concrete pentru dezvoltarea eficientă a propriei companii.

3. Erin Kissane: «The Elements of Content Strategy»

Utilizatorii de internet actuali sunt deseori în criză de timp. Dacă un utilizator v-a face click pe un web-site și nu v-a înțelege în același minut ce i se propune, acesta cu ușurință v-a închide fereastra și probabil niciodată nu v-a mai reveni pe acel site. Deci, ce să facem? Cum să creăm un conținut care va fi interesant și util pentru clienții noștri potențiali? Ce trebuie să facem ca însuși conținutul să atragă cât mai mulți vizitatori, astfel încât ei să devină clienți reali? Cum să creăm o strategie de conținut corectă și corespunzătoare pentru acest scop și să nu deviem de la ea? Aceste întrebări apar în fața oricărui proprietar de site, fie o pagină personală, un site corporativ o resursă-web voluminoasă ca magazinele online sau portale ale unei corporații. Cartea Erinei Kissane vă v-a oferi răspunsurile la aceste întrebări. Cu ajutorul ei este relativ, destul de ușor să învățați principiile de creare a unui conținut care să atragă privirile utilizatorilor. Un conținut — care să mărească substanțial profitul. Avantajul cărții constă în faptul că, în mare parte, conține o bază teoretică solidă și de asemenea, o mulțime de exemple practice pentru aplicare. De aceea, utilitatea acestei cărți nici nu poate fi pusă la îndoială – ea trebuie pur și simplu citită de la început până la sfârșit.

4. Denis Kaplunov: «Контент, маркетинг и рок-н-ролл. Книга-муза для покорения клиентов в интернете»

O carte excelentă și foarte recomandată. A ne imagina viața omului modern fără internet este practic imposibil. Totuși există o problemă: utilizatorii accesează unele site-uri și în doar câteva secunde le părăsesc, în timp ce la altele, stau ore întregi fără întrerupere. Care este cauza acestei diferențe? Răspunsul detaliat la această întrebare vă poate fi oferit de autorul ucrainean Denis Kaplunov. Autorul povestește despre cum să creați un conținut intrigant și atractiv în orice format, ce și cum să publicați în scopul atragerii momentane a clienților potențiali, ce strategii să abordați ca majoritatea utilizatorilor "să se îndrăgostească" de conținutul prezentat. În lucrarea dată sunt abordate toate tipurile de conținut — noutăți, fotografii, conținutul video, email-urile, publicațiile în blog-uri și articolele pe site. Cartea oferă instrucțiuni practice despre cum să mențineți un blog, să actualizați paginile în rețelele de socializare, cum să scrieți articole interesante și cum să deveniți un "Rockstar Celebru" în lumea content-marketing-ului. Lucrarea este unică prin faptul că oferă o mulțime de exemple de conținut eficient, cât și multitudinea de greșeli care trebuie neapărat evitate. Astfel ve-ți afla cum să atrageți atenția acelui public pe care mizați, și cum să determinați oamenii să facă o achiziție în avantajul afacerii dvs.

5. Lee Odden: Optimize: «How to Attract and Engage More Customers by Integrating SEO, Social Media, and Content Marketing»

După părerea autorului, în zilele noastre lumea rețelelor de socializare și cea a motoarelor de căutare, s-au unit practic într-un tot întreg. Pentru a obține scopuri înalte și rezultate tangibile, merită să ne gândim și la coeziunea conținutului din rețelele de socializare cu activitatea promovării în motoarele de căutare (SEO). Lee Oden ne propune să integrăm în companie o abordarea SEO, ceea ce ne v-a oferi posibilitatea aplicării mai multor principii de content-marketing, începâmnd cu crearea personajelor-tip, până la planificarea și aprecierea eficienței conținutului. Metodele practice și ușoare, descrise în cartea dată, vă vor permite să îmbunătățiți calitatea conținutului pentru a atrage publicul-țintă. Cartea reprezintă instrucțiuni utile pentru marketologi, SEO-specialiști, Copyweriter și de asemenea pentru oamenii de afaceri care doresc să se familiarizeze cu acest domeniu.

6. «Robert Rose, Joe Pulizzi: Managing Content Narketing: The Real-World Guide for Creating Passionate Subscribers to Your Brand»

Principalele 3 caracteristici care individualizează utilitatea acestei cărți constau în faptul că: 1. Este un manual de instrucțiuni concise despre content-marketing; 2. În fiecare capitol sunt prezentate exemple aplicabile; 3. Cartea este utilă pentru crearea unei strategii calitative de marketing. În câteva cuvinte, este o carte despe cum să creezi un content-marketing eficient și rentabil. Autorul accentuează necesitatea creării unei strategii tactice de marketing. Astfel, citind această carte, oricine v-a putea afla cum să plănuiască, să organizeze și să aprecieze rezultatele obținute în urma campaniei publicitare desfășurate. În concepția autorului, conținutul reprezintă un instrument decisiv pentru atragerea clienților potențiali. De asemenea, cartea vă v-a ajuta să identificați corect direcțiile concrete pentru afacerea dvs și modalitățile de aplicare a acestora. Merită a fi menționat caracterul practic și succint al cărții. Fiecare capitol oferă un exemplu clar pentru aplicarea unei anumite tehnici și strategii. Lucrarea v-a fi utilă atât pentru începătorii în marketing, cât și pentru specialiștii cu experiență în domeniu. Este de maximă utilitate pentru oamenii de afaceri din sfera bussines-ului mic și mijlociu.

7. Collin Jones: «Mastery of Persuasion: The Art of Creating Persuasion Content»

Reprezintă o perspectivă unică despre cum să creezi un conținut eficient. Autorul ne face cunoștință cu esențele marketing-ului. Collin Jones accentuează faptul că esența unui content-marketing de succes constă în faptul că potențialii clienți deja cunosc produsele și serviciile propuse și nu au nevoie de o descriere "obsesivă" a acestora. Adică, trebuie creat un conținut concret și clar, fără «apă». Trebuie de oferit ceea ce consumatorii anume își doresc și nu trebuie aplicate tehnici de manipulare asupra lor. În carte ve-ți găsi răspunsuri despre cum să scrieți texte interesante care vor influența cititorul să facă o alegere în favoarea dvs. Este o carte utilă pentru cei, a căror activitate este strâns legată de internet-marketing.

8. Ann Handley: «Everybody Writes: Your Go-To Guide to Creating Ridiculously Good Content»

Ann Handley ne povestește despre arta scrierii textelor și anume după principiul: materialul și conținutul v-a fi util, numai în cazul în care este util pentru publicul țintă. "Conținutul Calitativ — este anume acel material care este plin de utilitate. Acesta trebuie să inspire utilizatorii și de asemenea, să indice faptul că înțelegeți problemele lor și aveți pentru ei soluții.", scrie autoarea. De altfel, este recomandată utilizarea experienței și abilităților experților în domeniu. În acest scop este foarte binevenit internetul. Cartea are un caracter mai mult artistic decât strict teoretic. Aceasta oferă sfaturi utile despre cum să creăm texte care să aibă o "voce plăcută" și un caracter persuasiv. Handley ne recomandă să evităm "normalitatea" și șabloanele. Astfel scriu toți! Conținutul dvs trebuie să fie util și original. Doar un astfel de text v-a putea oferi sfaturi utile și necesare pentru clienții potențiali.

Vizualizări pe parcursul acestei săptămîni: 8 Vizualizări de la publicare: 929
Îmi place

Dacă ați observat o greșeală sau o inexactitate în text anunțați-ne.

Informație de contact

Studio Webmaster — Elaborarea și promovarea site-urilor str. M. Costin, 15/1 Tel.: 022 89-98-01, 022 89-98-02, 022 89-98-03, 022 44-73-07 www.webmaster.md