Fiecare feedback primit este o oportunitate reală de progres.
Elena Mornealo, Director Calitate, Spitalul Internațional Medpark: “Un spital centrat pe pacient este un spital care ascultă, învață și acționează. În fiecare lună, departamentul calitate colectează peste 1300 de feedbackuri de la pacienți. Fiecare mesaj îl analizăm cu atenție, identificăm modelele și propunerile valoroase, și implementăm îmbunătățiri.”
Cum transformăm feedbackul în acțiuni concrete?
Răspunsurile sunt colectate din toate sursele: chestionare de satisfacție, interacțiunile directe și comentarii online. Acestea sunt analizate și transmise către managerii departamentelor, iar ulterior sunt discutate în cadrul ședințelor lunare, unde se formulează soluții și se monitorizează evoluția.
Până în prezent, sute de sugestii au fost implementate privind alimentația în staționar, confortul pacienților, comunicarea și suportul oferit în timpul procedurilor medicale.
Ce spune vocea pacienților Medpark?
Timp de 14 ani, de la fondarea spitalului, Departamentul Calitate monitorizează mai multe aspecte de bază, la care s-a înregistrat progres constant.
Acum ne mândrim cu indicatori, precum:
- 95,7% dintre pacienții spitalizați și 91,5% dintre cei consultați în ambulatoriu apreciază comunicarea cu personalul;
- 94,7% consideră curățenia un reper constant al mediului Medpark;
- 91,6% se declară mulțumiți de modul în care a fost gestionată durerea;
- Peste 95% dintre pacienții spitalizați și 84% dintre cei din ambulatoriu își exprimă un grad înalt de satisfacție generală.
- Ceea ce ne dorim să știe pacienții care aleg Spitalul Internațional Medpark, este că aici sunt auziți.
Ceea ce ne dorim să știe pacienții care aleg Spitalul Internațional Medpark, este că aici sunt auziți.
Dacă ai și tu o sugestie, nu ezita să ne scrii pe calitate@medpark.md.
Dacă ați observat o greșeală sau o inexactitate în text
.